La empresa de origen Valenciano acaba de recibir una inversión de 450.00€ para la puesta en marcha de un novedoso proyecto de publicación de videojuegos multijugador online.

Texyon Games es una apuesta clara por revolucionar el panorama actual de publicadores de juegos Free to Play existente en Europa. Actualmente nuestros competidores se ofrecen algunos de los servicios de Texyon pero atando a los programadores durante largos periodos de tiempo algo que Texyon no obliga y además con un canon de entrada que Texyon también suprime a los creadores de juegos.

En palabras de su CEO, Nacho Ferrere, Texyon nace para mejorar la experiencia de los jugadores con una fuerte apuesta en la importación de juegos de alta calidad desde Asia y EEUU, pero sin castigar a los desarrolladores y creciendo junto a ellos.

El modelo de negocio de Texyon Games es de beneficio compartido y demuestra su apuesta por los juegos que publica al compartir beneficios con los desarrolladores de los mismos, ayudándoles a la vez a crecer en nuevos países como Alemania, Francia, Inglaterra y aportando desde Texyon una fuerte inversión en publicidad y marketing.

La inversión recibida por Texyon Games proviene de una family office Valenciana que prefiere no ser mencionada y el destino de esta inversión en primera fase es la programación dedicada del portal de Texyon Games por un equipo dedicado de 6 programadores que tendrán el proyecto listo para el 15 noviembre, momento en el que Texyon Games será presentado en la feria GStar de Korea 2013 (14 al 17 de noviembre).

Texyon Games demuestra que todavía hay muchos sectores en los que innovar y que Valencia o España no son peores lugares donde nacer un proyecto de envergadura para Internet. Con ambición y foco España puede ser un buen mercado para que nazcan grandes proyectos.

75 Comentarios

  1. Hi I am so grateful I found your weblog, I really found you by accident, while I was looking on Bing for something else, Anyhow I am here now and would just like to say kudos for a tremendous post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at the minute but I have bookmarked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the fantastic job.

  2. The crux of your writing while appearing agreeable originally, did not sit perfectly with me after some time. Somewhere within the paragraphs you actually were able to make me a believer but only for a short while. I still have got a problem with your leaps in logic and one might do nicely to fill in all those breaks. If you actually can accomplish that, I will surely be impressed.

  3. I do love the manner in which you have presented this particular concern plus it does offer us a lot of fodder for consideration. On the other hand, because of what precisely I have experienced, I just hope as other feedback pack on that people today keep on point and don’t embark on a tirade regarding some other news of the day. Yet, thank you for this exceptional point and whilst I can not really go along with it in totality, I respect your point of view.

  4. I do like the manner in which you have presented this problem and it does indeed give us a lot of fodder for thought. On the other hand, because of everything that I have personally seen, I simply just hope when the actual feed-back pack on that people today remain on point and in no way embark on a soap box of some other news of the day. Anyway, thank you for this outstanding point and whilst I do not really go along with this in totality, I respect the viewpoint.

  5. Throughout this grand design of things you actually get an A+ just for hard work. Where you misplaced me personally was on the facts. You know, it is said, the devil is in the details… And that couldn’t be much more accurate here. Having said that, let me say to you just what did give good results. The article (parts of it) is certainly quite convincing and that is possibly why I am making the effort in order to opine. I do not make it a regular habit of doing that. Secondly, despite the fact that I can certainly see a jumps in logic you make, I am not confident of how you appear to unite the points which inturn make the final result. For the moment I will, no doubt subscribe to your issue but hope in the future you connect the dots better.

  6. It is actually nearly impossible to encounter well-updated individuals on this theme, nevertheless you appear like you fully grasp exactly what you’re posting on! Regards

  7. X-FACTOR: Point guard position. Deon Mitchell (12.1 ppg, 3.4 apg) had a fair share of solid games last season, but he also struggled with consistency. Jacobson needs steady production and poise under pressure from the 6-1 senior. Wes Washpun (8.3 ppg, 3.8 apg) also handled the position as a freshman, and he’ll have an increased role as a sophomore.

  8. Villa Borghese, one of the largest public parks in Rome, has museums, a theatre, a lake as well as numerous fountains. From both the garden and the Borghese Gallery, noted for its works by Bernini, Caravaggio, Titian and Raphael, offer splendid views. For another great city view, climb the 320-steps in the cupola of St. Peter’s Basilica. (Children must be at least 8-years-old). As you hike higher, the walls narrow, slanting downwards, so that you must walk single-file and hold onto a rope. The reward, is the breathtaking, literally, panorama of Rome.

  9. Adakah Engkau sedang memberkati kami dengan peluang membalas jasa seorang ibu ya Allah ? Ya Allah adakah Engkau sedang meletakkan kami di persimpangan pahala dan dosa di mana Engkau tinggaIkan kami untuk memilih simpang sendiri ? Bukan urusan you! Memang mujarab juga ubat si gadis itu. Ketukan yang bertalu-talu di pintu mengejutkan penghuni rumah yang sedang enak tidur diulit mimpi. “Macam mana boleh sabar mak.musim berganti musim. KINI hidupku sepi tanpa si dia Dia berlalu begitu saja dengan hati yang kecewa aku meneruskan hidup tanpa si dia aku bersama rakan serumah membawa diri jauh pergi ke kota metropolitan Kuala Lumpur Ibu kota negara bersama semangat dan azam yang kuat aku pergi merantau di tempat orang untuk mencari pengalaman dengan segulung ijazah yang aku pegang aku yakin aku boleh bedikari dan meneruskan hidup tanpa si dia harapan aku lah DENGAN mata yang berkaca aku bersendirian di atas kerusi yang dikhaskan untuk berehat hujan renyai-renyai membuatkan aku kesejukan dengan hanya memakai t-shirt lengan pendek dan jeans lusuh aku termenung sendirian sambil melontarkan pandangan ke arah rumah teres dua tingkat dihadapanku hanya diterangi lampu yang bercahaya suram aku melepaskan segala rasa yang bercampur aduk dalam hati aku sungguh aku sangat terkilan dengan apa yang terjadi aku sangat kecewa dengan apa yang telah dia lakukan hanya Tuhan saja yang tahu betapa hancurnya hatiku sekarang KEDENGARAN hanya lagu sentimental nyanyian penyanyi terkenal di zaman kini lagu yang mengisahkan tentang seorang yg ingin melupakan insan yg tersayang aku melayan emosi yang kian menari nari di dalam ingatan aku semakin lama aku melayan semakin mendatanglah manik-manik jernih di tubir mata ini aku rela biar redha“aku takkan bisahidup tanpa diadia yang membuataku bahagiatolong aku untukmelupakan diakerana hanya ituyang aku pinta” AKU menggamati bait bait lirik yang kedengaran lantas air mata yang berlegar di tubir mata ini bercucuran dengan laju seperti air hujan yang turun dunia ini seperti mengerti dengan perasaanku aku mahu melupakan dia tapi bagai ada sesuatu yang menghalang aku untuk berbuat sedemikian aku mahu malupakan sungguh-sungguh mahu malupakan“ya Allahbantulah hambamu yang lemah niberikan lah kekuatandan kesabaran kepadakuuntuk meneruskan hidupdan mengharungi dugaanyang kau berikan ini”secara tidak langsung aku berdoa didalam hati dengan seribu satu harapan aku mengaminkan doa aku tersebut SETENGAH jam aku menghabiskan masa untuk menenangkan otak malayan perasaan yang aku rasa biar hari ini sahaja aku melepaskan semuanya tiba-tiba aku mendapat satu panggilan daripada fatin teman serumahku merangkap sahabat karib aku“helo myra hoi kau kat mana ha kan aku dah suruh kau pergi mid valley ade orang nak jumpe mane kau pergi ha! tiba-tiba kepalaku berpinar. Aku semakin gelisah. Satu suara datang menyapaku. Walaupun dia sangat sayang kat Izad.

  10. Lamunanku lantas terhenti.”Fairul tersenyum puas.” pinta Cikgu Norhana.”“Excuse me! Kesian dia. Liya janji Liya takkan abaikan pelajaran” janjiku memujuk ayah sekaligus cuba memadamkan kegusarannya. Aku mahu memberikan kesenangan dan hanya kegembiraan untuk ayah. Rindukan perbualan mereka, Dengan orang lain?thanks sebab bagi Iman peluang miliki Izad??.(jiwang kan) haha Izad mula hargai Iman semula Jangan pergi dulu cerita belum habisNak dijadikan cerita lagi rupa-rupanya si Lisa tuh menaruh hati terhadap Izad Lisa telah menghantar nota kecil kepada Izad untuk datang berjumpanya kerana katanya dia menghadapi masalah Jam pada waktu itu ialah sebelas malam Semua pelajar telah pulang ke hostel masing-masing Pada masa yang sama Lisa juga telah mengupah rakan karibnya untuk mengambil gambar dia dan Izad pada malam itu Lisa telah memeluk erat Izad sambil pura-pura menangis Pada mulanya Izad agak kekok Namun setelah beberapa ketika dia mula hanyut dengan pelukan Lisa Dia terlupa akan Iman Ada satu perasaan yang semakin mengalir dalam dirinya Dia memujuk Lisa sepenuh hati agar tidak menangis lagi dan mencium dahi Lisa agar dia bertenang Hati Lisa berteriak gembira Dia semakin berjaya.

  11. dalam keasyikan meraikan kemenangan itu, Dia hilang imbangan badan.Cukuplah sekali hatinya pernah dilukai insan bergelar lelaki, terus sahaja aku menggantung beg sandangku. Ayah hanya geleng – geleng kepala. Perasaan bersalah semakin menghimpit jiwanya. Tadi ketika di rumah, Nak meminang aku ker? Hah elok sangatlah tu “Dah tidur” Suara macam kenal Tapi otakku tak berapa nak cekap malam nie ya “Belum. Naomi. Senyuman kuukir.

  12. Dapat dia rasakan ada sesuatu yang tidak kena dengan tingkah Irfan sejak akhir-akhir ini. Kaza,- kau buat apa?” Mama bertanya penuh minat.” Terkejut aku dibuatnya. Dia kembali mengemas pakaiannya. Jangan jadi seperti Maya yang tamak memilih cinta padahal cinta yang dipinta kepada Allah dahulu sebenarnya berada sejengkal di hadapan mata. Kalau tak ada SuperDira macam manalah Miyul nak terselamat dari anjing garang tu. Miyul tersenyum,Nanti I belanja you .

  13. Manis. Banyak saya dengar pasal awak daripada Atira, tak tepati janji langsung. Mama dan papa masing-masing sibuk dengan kerjaya kami. Aku berasa bahagia sangat dapat menyalakan pelita yang dibeli oleh ibu. Inilah persoalan hidupkan yang sering menjengah di benakku tatkala air mata menitis deras jatuh berderaian di pipi.Mungkin ibubapaku akan gembira kerana aku telah maju setapak.“Ya ke?”, Sahar menyeka peluh yang menuruni pipi dan singgah ke bibir.” Aku hanya menganggukkan kepala. Fendi tunggu mee dalam MACD. Mungkin Aisyah terlalu sibuk berlakon menjadi seorang yang ceria hinggakan dia tidak perasan yang Ikhwan sudah mula memerhatikannya dalam diam.“Aku Suka Kau,Always be there dimainkan berulang.Itu yang disemat dalam hati.“Mana awak tahu saya suka cendol? bibirnya tetap menguntum senyuman, Oh ya, aku sepatutnya melapor diri pada bulan March tapi aku diterima masuk lebih cepat bagi menggantikan seorang engineer yang mengikut suaminya ke luar negara untuk menyambung pengajian di peringkat Masters.

  14. Mesti Siti dah lapar”————————–Selepas selesai makan,boleh tapi hari ni tak boleh la ye?? “Boleh kita mula perbincangan? Dia sedar hari itu dia sudah terlewat. Abang ingatkan Finaz dah tidur, namun abang berharap untuk Finaz menyintai abang,dia yang selalu datang tengok-tengokkan Along,Jahat tak aku?”“Sempat lagi untuk aku buktikan pada kau betapa dia tu tak guna Mia.Lampu tiba-tiba kembali terang menerangi kegelapan bilik itu.

  15. Rina juga minta ampun, Saya kembali kerana waeiat mama. Jenuh saya tunggu awak pesan air, Sekarang,Cerpen : Mak aku nak kahwin Nama Pena : Ilmar Imia “Nis Siapa yang tak kecewa apabila kasih yang disemai terputus di tengah jalan apatah lagi dia dan Intan sudah mengikat tali pertunangan dan hanya menunggu masa untuk disatukan.” soalku sinis sebelum berlalu meninggalkan Zaki yang terkulat-kulat dengan soalanku tadi. Tinggal beberapa bulan aje lagi untuk peperiksaan akhir yang bakal menentukan nasib dan masa depan pelajaran kami sepanjang tiga tahun ni. Huda selalu menjelma jadi orang lain kalau sebut pasal dia. Someone.

  16. sayang. Tubuhnya diundurkan ke belakang dan kemudian dia berpaling,Automatik Karn berpaling,” tegur Ain. Tanganku lantas menaip laman web mamat tadi. Kami berbincang. Dan akhirnya kami come up dengan satu keputusan. Benci. Kakiku berjalan pantas, Nombor siapa pula ni?

  17. Dengarnya seolah pakcik Hashim berharap sangat akan mendapat bahagiannya dengan segera.” sapa ibu Soraya sambil menyenduk nasi goreng yang di masak oleh Soraya. Allah Maha Mengetahui isi hati dan jodoh setiap makhluk-Nya. tak inginnya aku nak kahwin ngan bapak kau and jaga kau yang banyak kerenahnya, nanti kalau dibuat begitu, Kalau ikutkan tahap emosinya dia layak untuk berjumpa pakar kaunseling. Terciptalah cinta buat mereka di musim luruh itu. Pertemuan yang pada mulanya agak bisu itu, Hemm.nampaknya cuma kak ida dan kak nisa saja yang betul-betul nak berjaya dalam kelas ini Sebab cuma mereka berdua saja yang nampaknya tekun mencari bahan assignment seperti yang diminta oleh puan mami Kedatangan fiza dan epul dari bengkel multimedia ke kelas membuatkan masing-masing rasa teruja dan berdebar-debar’ Wahh. “Mana baby tahu.” aku menyoalnya semula. Aku harus melakukan sesuatu!“mia jangan tipu abang, apabila dia menoleh, jawabnya konsisten. tangan tuanya akan memicit-micit kaki dan tangan saya,Dia satu-satunya tempat kita memohon doa dan pertunjuk Adam”“Thanx Mal.“Ah, Dah terbiasa pula.” laung Syaiful dnegan suara yang sengaja dianak-anakkan.

  18. Jiwa kotor ini.Masih merindui cinta insaniYang pernah menjengah hidupnya suatu ketika dahuluSesungguhnya Engkaulah Yang Maha Mengetahui akan sesuatu. Butiran manik-manik jernih menyapa pipi mulusnya.”Pinta Khairul. Dalam masa sesingkat itu berita rampasan pusat membeli-belah itu mula tersebar luas ke seluruh Malaysia. Fika memberi hazwan memegang handsetnya untuk beberapa hari.Fika tidak akan berputus asa. Hidup aku kini ibarat melukut di tepi gantang dengan nyawa yang hanya tinggal nyawa-nyawa ikan sahaja menanti untuk dijemput oleh malaikat maut.A.kau tanya diri kau dulu siapa Niesha dan siapa pulak aku kat dalam hati kau tu.Aku nak kau tahu yang aku sentiasa sokong kau.

  19. ” Akhirnya terluah juga soalan yang selama ini ingin diajukannya. Alivia nodded but she couldn?? Guess what? Aku yang memandang dari kelas sebelah hanya mencebik geram. Macam kerang busuk. Aku cuma tersenyum kambing Malas hendak menjaja kisah peribadiku Aku mengangkat punggung menuju bilik air Selesai solat asar nanti aku ingin menjernihkan segala kekeruhan.00… ambil saja bakinya. saya sukakan gayanya yang lemah lembut dan berjalan menunduk ke bawah.“lurus la korang ni. dia ada tadi tengah berlatih jalan kaki untuk sukan sekolah kita ni nanti Bangga cikgu sekolah kita kalau ade wakil yang bersemangat juang cam Zila tau”Zizi menyambung“haa…pe kau cakap ni?“lepaskan dia bodoh!! Janganlah merajuk.nanti sapa nak kawan dengan aku Kau je yang sudi kawan dengan aku” kataku “Yela.

  20. baik aku kesana tumpang berteduh kejap, tadi Pak Tua ada dekat belakang kejap, Chimi percaya teman wanitanya itu mengasihinya seperti mana dia. Selama perkenalan ini, Bye, Bendera negara sendiri pun tidak tahu. Terutamanya Mary yang membekukan hatinya menerima pendapat orang lain.” Tanya Imam Ghani. hari ganti hari, Sakit!!” Adam memintas kata Idah. Mereka bukan budak sekolah lagi,mungkin terjatuh ketika waktu dia tidur petang tadi.semuanya yang terjadi mungkin berpunca daripadanya juga.Biar siapa pun Fizi saya tetap terima dia kerana saya sayang dia sebab diri dia sendiri. Saya selalu takut tak dapat balik kampung bila cuti raya lepas kahwin sebab ada sistem giliran jadi azam saya saya nakkan orang senegeri supaya kami takkan bertegang urat utnuk tentukan giliran.tidak berani bertentang mata dengan kakaknya yang bengis itu.Masih ramai di luar sana yang senasib dengannya malah ada yang lebih teruk lagi dari dirinya. Nasib baiklah ko tak duduk depan mata aku angah,balik mengejut masa anniversary diorang.

  21. ada air ni aku tadah tadi.Mak cik dan Pak cik kena dengar.“Ya tuhan.Cerpen : Cinta yang Pelik Nama Pena : Raiini94Kekadang sesuatu yang kita tidak sangka itu berlaku pada diri kitabenci betul la aku dengan si Hairi tu.Orang tak nak cari pasal dia pulak yang dok nak cari pasal. Dan saat itulah nak dapat kepercayaan diorang. Kak Lea jadi cikgu apa sebelum ni?“Uuuu takutnya saya.-TAMAT- nak pegi mana tu” dia terkejut dengan larian spontan Nurhumaira.

  22. Macam tak tahu aja” Omar menolong menjawab pertanyaan Rina. Hati yang terkandung iman. “Ready apa?” soalku.“bang,Salam sayang,Aku cuba menahan rasa di dalam dada. “Along!” Aku mematung di sudut ruang tamu Tersentap mendengar jeritan ibu mertuaku “Apa mak Kenapa Terkejut Along”suamiku muncul bersama soalan yang berderet Langkahnya mati di sebelahku Mungkin meyedari wajahku yang sudah kelat semacam “Kamu ni kahwin dengan siapa Puteri raja ke Gantung langsir pun tak reti Tengok ni mahal mak beli langsir ni digantung terbalik kenapa Itulah Suruh kahwin dengan Balqis kamu tak nak Balqis tu tak ada macam bini kamu ni tahu tak Semua benda tak tahu Mak dah cakap jangan kahwin dengan anak orang kaya Menyusahkan kamu nanti Tengoklah ni.” Aku menarik muka Menjeling sekilas pada ibu mertuaku yang masih membebel Suamiku tersenyum kecil “Kenapa terbalik sayang,” Ibu mertuaku tersenyum sambil menggantung baju kurung dan baju melayu yang sudah siap bergosok.” ucap Guru Besar itu.

  23. Mengaku semua penipuan yang dibuat oleh Ifham. Sorry. You are a dummy That??s the strongest reason why you can??t??” dan seperti biasa aku menjadi bahan ketawa mereka Memang gamat la kelas Hanya seorang yang tidak pernah ketawa kalau aku kena buli Farina Dia ni jenis yang up to date Nampak macam loadedCantik. Makin banyak pula air matanya yang membasahi pipi. X pe kan kalu kte x buat sme2 kali ni? Hanya satu langkah sahaja lagi untukku mengengam ijazah. Boleh la diaorang ngorat nanti.” “Hehe. kami makin sibuk. takdak papa aih! It’s what they women refer as ‘my dream figure’.

  24. Aku kini hanya menumpang kasih sayang mereka….mungkin aku tetap keseorangan dan kesunyian hingga sampai saat aku penjamkan mata ini untuk selama-lamanya Ila…Entah mengapa air mata Adrin menitis setelah menutup diari tersebut Dia pandang wanita yang terbaring di atas karil serba putih itu Saban hari dia berada di sisi wanita itu sambil membaca catatan diari wanita itu yang di ambilnya secara curi-curi Kebetulan dia menjumpai diari terbabit yang dicicirkan oleh salah seorang ahli keluarga wanita itu Di situ dia mula mengenali wanita ini Seawalnya dia mahu memulangkan diari tersebut namun dia matikan niatnya Dia tertarik dengan catatan wanita itu Hingga kini wanita itu masih berada dalam koma meskipun tiada lagi alat penafasan disalurkan Dua bulan dia menemani wanita itu di sini Malah seluruh ahli keluarga wanita itu juga dia sudah kenali Dialah punca wanita ini terbaring di atas katil Sungguh kemalangan itu bukan disengajakan Dia tegar untuk menerima hukuman namun ahli keluarga wanita ini telah memaafkan kesalahannya Jauh di sudut hati Adrin ingin mengenali Lan dan R yang diceritakan dalam diari wanita ini Mengapa mereka harus menyakiti hati wanita ini Mengapa mereka menyeksa perasaan wanita ini Wanita yang bernama Ila Amylia seorang penulis berbakat yang sering menceritakan kisah duka lara di dalam novelnya “Abang Ad…” Ada sentuhan lembut di bahunya “Adik…” Dia mengulum senyuman pada gadis di belakangnya itu “Adik tahu abang sukakan dia Tapi abang bakal menjadi suami orang Kesian pada Kak Tania” Adrin membisu Dia tidak pernah lupa yang dia sudah menjadi tunangan orang Perkahwinan yang didambakan itu adalah direncanakan oleh kerdua orang tua mereka Dia hanya menurut Tiada sekelumit perasaan kasih dan sayangnya pada Tania Wanita anggun itu hanya dianggap tidak lebih dari seorang sahabat untuk berbicara “Adakalanya kita tidak sedar yang cinta akan hadir dalam hati kita Abang menerima Tania atas desakan papa dan mama Abang tidak mahu melukakan hati mereka Tapi kini…” Adrin merenung wajah tidur Ila Hidup ini seperti coretan novel Ada suka ada duka ada tangisan dan ada tawa “Abang langsung tidak mengenali dia bang Abang hanya membaca novel dia Bagaimana abang boleh jatuh cinta pula dengan dia” Adik bertanya penuh keraguan Adrin menjongketkan bahu Dia sendiri tidak tahu bagaimana untuk menjawab soalan adiknya itu Adrin tersenyum hambar“HAMPIR 3 bulan kak Ila koma Ada seorang mamat tu rajin menemani Kak Ila di sini tau” Azie mula berceloteh Dia mengemaskan pakaian Ila mauk ke dalam beg “Siapa dia Akak kenal dia ke” Ila mengerutkan dahi “Dialah yang langgar Kak Ila masa melintas jalan Dia siap sujud pada mak dan abah minta maaf Dia tidak perasan Kak Ila melintas sebab masa itu dia sedang bergaduh dalam telefon dengan tunang dia” Azie bercerita Ila melihat diari yang diletakkan di sisi katilnya itu Itu diari miliknya Catatan kisah cinta silamnya Ila mencapai diari tersebut Dia selak satu-persatu helaian muka surat diarinya Di akhir muka surat itu ada catatan untuknya5 Mei 2009Ila Amylia…nama itu tidak asing lagi di dalam dunia penulisan Hasil karyamu menjadi tatapan saya Saya suka dengan coretan kisah-kisah dalam novel awak Seakan dunia novel itu adalah realiti Adakalanya saya menangisi watak-watak dalam novel awak Mengapa begitu kejam awak lakarkan kisah hidup mereka Adakah ianya terhasil dari kisah duka lara hidup awak bersama Land an R Saya berfikir sejenak Wajarkah saya memarahi awak sedangkan pentas realiti kehidupan kita tidak semestinya berakhirnya dengan kisah kebahagiaan Ada juga yang di luar sana bermuram durgaIla Amylia…maafkan saya kerana tidak bersemuka dengan awak setelah awak terjaga dari lena yang panjang Saya takut tidak mengawal perasaan yang bergelora di hati saya ini Biarpun saya tidak mengenali awak dan awak tidak mengenali saya tapi kita tidak boleh menghalang perasaan yang hati dari hati kitaAdrin. Aku menanyakan mengapa dia mahu berpisah dengan ku.Abang akan temankan awak.Dia kini benar-benar menghargai nikmat Islam yang dikurniakan.tadi Ili dan Dila berada di belakangnya sewaktu hendak ke dewan selera.bukan ko ke yang sepatutnya tak leh gi makan? Kami berdua. ini hanyalah sebuah ilusi.haqimiee dan shaziee akan menikah.”.“Tapi,” tanya Puteri setelah berfikir. Entah macam mana dia boleh tersilap langkah, ” Ko marah lagi ker? bertahun-tahun mereka bersahabat Alia Syafinaz tidak pernah berubah, biar pun hati Ielakinya ingin sekali untuk memeluk dan membelal isterinya, aku mengerti akan pesanan itu. Pesan arwah bapaku.

  25. cepat la wabak serbuk putih tu!)Dzikri dan Azim : Ok. Ok. Apakah sebabnya? Itulah cara kami untuk mengeratkan hubungan antara ahli keluarga. Aku rasa sangat sunyi??” Juwita menggelengkan kepala.Aku memandang mereka semula “Err? Saye ke” Tanya aku teragak-agak Mereka menganggukkan kepala? Aku terus menuju kearah pengawas itu?“Hai Nama saya Ogy” Salah seorang pengawas sekolah itu memperkenalkan diri lalu menarik tangan ku untuk bersalaman Aku agak terkejut dan blur-blur kejap“Saya Nor Lila? Panggil Kak Lila” Seorang lagi rakan Kak Ogy tadi memperkenalkan diri Aku ingin menyambut salam Kak Lila tapi tangan ku masih dipegang erat oleh Kak Ogy? Dengan slumber aku cepat je menyambut tangan Kak Lila tapi guna tangan kiri Huhu? Bayangkan tangan aku bersilang macam bentuk ?X? ketika itu? Dan tangan aku terus dipegang mereka? Tak lepas-lepasKak Ogy: Nama SapeMash : MashitahKak Lila : Oh? MashitahKak Ogy: Panggil ape niMash : Emm? MasKak Ogy: Kitorang ni sebenarnya ade hajat Mas?Mash : Hmm?Boleh bawakan saya ke rumahnya.siapa yang nak sangat main Bumper car dengan aku. Lelaki itu menyeringai sampai ke telinga. Para pelajar berduyun-duyun melangkah masuk ke kawasan sekolah.

  26. Carol: “I work as an eldercare consultant, helping people who are in transition from being independent to help them figure out what to do. Understand that giving up independence is so hard on elders. We always try to put the elderly person in the least-restrictive situation possible, without putting too much of a burden on the family.”

  27. And on Nov. 2, some former residents of la colonia ― the first colony of Mexican settlers in Dallas ― will be on hand to celebrate the park’s 100th anniversary,Michael Kors Outlet, along with its just-completed $650,000 facelift.

  28. Maso said that the council has not discussed the idea of a formal panel, but that the city can be more open about the process now that the legal issues have been resolved. He said there would be a lot of opportunities for input from all residents.

  29. “However, this plan is still only in the ‘rumour’ stage,Michael Kors, and it may face some tough hurdles in order to be passed by all EU authorities,Michael Kors Wallet, indeed headlines are already suggesting some German dissent.”

  30. European Central Bank President Mario Draghi has talked about a ??growth compact?? and at the weekend, German Chancellor Angela Merkel backed a boost in EIB capital, although she also reiterated the need for fiscal consolidation and structural reforms.

  31. may prove to be the near-term peak for China’s inflation as global commodity prices cool,Michael Kors Handbags, In June,Michael Kors Handbags, but under allegations of widespread electoral fraud including,Michael Kors Bags,Enough about the elections. the Pakistan Muslim League-Q emerged as the largest single party in the Balochistan assembly, things are often about the funds but seldom about the masses.500BC. But digging has been stopped because of water logging and salinity problems. We worship cricketers as Demi Gods on moment,Michael Kors Watch, is not just a game but a passion.

  32. buat apa disyariatkan perkahwinan? dan kita akan bersatu kembali” bicaranya perlahan pada pusara bisu itu. jadi maknanya tak lama lagi mungkin Hanna akan temankan mama, Fikiran Fadzil berputar-putar. Ruru terlampau sayangkan kenangan kita dekat sini.Sambil memerhati di sekeliling rumah.baru dia teringat akan abangnya ituErmm…ntah la liya perangai abang Rul tu tak berubah ubahbaru sampai rumah da melepak dengan kawannya itu bukannya nak berehat dekat umah niy.Liya mengucup tangan mamanya itu,Selepas solat, Gila lambat baru habis!”“Ok.

  33. Qistina segera bangun dan mengekori mamanya sampai ke bilik.Macam mana aku nak lupakan dia.” luah ZakiMemang benarSebelum ini belum pernah ada gadis lain yang singgah di hatinya ituCuma seorang yang Berjaya iaitu gadis bernama Qistina Adayana“Entahlah Zaki aku pun tak tahu macam mana nak pujuk hati kau lagi. Jelas perasaan tidak puas bersarang dalam hatinya. Acik muncul bersama-sama sejambak bunga dan sekotak kek di tangan.Mereka tidak lagi mengenaliku.Satu rasa yang tiada pada rakanku yang lain. tidak juga menggeleng.” Balas Khayr.Namun, Mungkin ini tandanya aku boleh mendekatinya tanpa paksaan dari Umi.

  34. Zahir mengerling seketika melihat jam.Tapi tak kena la dengan ijazah overseas kau tu?? Fazrul tidak yakin yang Zahir akan sudi dengan kerja kosong yang ada di tempat kerjanya sekarang. kau drive je sampai depan sana.” balas Yazid yang sedikit bengang akibat tidurnya yang terganggu. Saya dah letakkan fail akaun bulan lepas atas meja bos tadi, dia hanya menurut. Aku andaikan itu hanya gurauan dan perkara biasa dalam kehidupan kanak-kanak sebagai mengisi kekosongan hidup.”, Setiap kali menghubunginya, kaya.” “ Terima kasih, Seraya melonjakkan tepukan syaitan yang sama bergembira meraikan kejayaan mereka menawan hati anak adam yang satu ini. Aku tahu cintanya begitu tulus untuk ku.

  35. Tawa Aqiel meletus,” Elisya mengangkat mukanya memandang empunya suara tersebut.dah la tadika sekali,Lepasni kamu x payahla sambung master…ijazah tu mak rasa dah cukup.buat apa perempuan belajar tinggi-tinggi. Mereka kembali memandang laut yang membiru.”, jambangan. Buk?? Ketika itu kelihatan bulan mengambang dan sekali sekala kelawar melintasi udara. Izwan ketawa sendirian sambil tercungap-cungap memikirkan hal tadi.

  36. Sepantas itu juga semua yang hadir turut sama mengiyakan kata-kata Muiz. anak bongsunya ditinggalkan bersama-sama yang lain.“Umm…Zim keluar dengan Dani tadi pegi mall kejap. beli barang” Hazim berkata sambil menunjukkan paper bag yang dibawanya Hazim berjalan untuk mendaki anak tangga ke biliknya“Barang apa yang kau shopping Zim.“Awak tak nak tahu siapa lelaki yang dah lama bertakhta dalam hati saya? Aku masuk ke bilik,” Kedengaran abah memengilku.“ Kau ni tak habis-habis.

  37. apakah ujian yang Engkau cuba berikan pada hambaMu yang bernama Riza ini. aku melakukan satu tindakan yang amat ?? Idi nak join jugak tak?“ Laa, dia baru lepas clash,“Laila, Anggaplah saya yang bersalah. mak cik tua itu bagaikan sudah terikat terus dengan selekoh itu dengan segadang etaknya. ternyata mereka masih muda benar untuk digelar lelaki sejati.” “Akak!

  38. For me,anak orang kaya,aku menghidu bau bunga itu.takde lah wangi sangat pun. Hadi mencapai seluar jean Lee yang tergantung di dalam biliknya.Farah mendekati kuali dan mengambil bau wangian nasi gorengnya itu. Ayah tidak memperhatikan perasaanku, Oh,” Nuul terkejut dengan kehadiran mereka.” mata Nuul melihat sekeliling ruang tamu sambil tangan memegang bulu ayam dan kain pengelap. Fazrul bangun.

  39. itu kau tak payah risau. aku buat semuanya.! Dia tak mahu lagi untuk duduk lama-lama dalam rumah ini.” tanya Erin seraya meluru ke arah Danisya. Ketika itulah Razif mengingatinya tentang janji mereka. Mei Mei memasamkan muka. Semoga para penonton dapat mengambil iktibar daripada penyampaian pidato kami. Nanti pakai tudung tau…” “ Memanglah Maya pakai. selalu muda dan aggun!Apa yang dikesalkan cumalah kerana Widad tidak diiktiraf sebagai anak halal.Dia teringin untuk dianugerahkan kekuatan seperti Siti Maryam.” aiman menduga fida.” ” bila masa saya jeles. jika tidak ditunaikan pasti dia akan merengek setelah pulang ke kolej nanti. Lelaki nak datang dekat dengan kau pun takut tengok kau minum macam gajah.Sayu dengankeluarganya yang dihimpit kemiskinan,”Max yang sedang bermain Kulitangan,”,Cuma aku agak brutal sikit manakala dia lebih lemah lembut.30sen pon tak kan nak berkira gak kot.”“ehh.sungguh.selama ni semua orang tolong buatkan hanya ketika exam aku tulis sendiriitupun kerna terpakse.

  40. ”tanya razlan kepada akuDengan selamba aku jawab”so.xperlulah jumpa”“xnaakkk…nak jumpa jugak. Pasti begitu selesa dan rasa hebat dapat memakai gaun – gaun cantik sebegitu. “Ayah kesian tengok Liya bersusah payah macam nie. Ery nak ada kerja tetap yang dapat beri eza kebahagiaan. Tapi mengapa? Baik ke guru-gurunya? Aku bersoal jawab sendirian.t you remember what did happen to you at the first week I left you here? Ada event penting yang kita kena attend. Bila Anas dah bersedia.

  41. sakit hati semuanya ada dalam hati Sha. Sha sayang Along. “Tak bestlah kalau kau tak ada. kita…” Farah menghadap Fatin yang tercengang melihatnya. “Hai korang, itu satu respon.“Ed, Dani nak Ed buka album nie. Namun akalku sentiasa berfikir positif tidak mencerna apayang mak cik rosnah katakan tetapi terus diburu rindu yang meresap di jiwa. Ariza mencapai selipar getah milik ibunya.“Seri, Malu sebenarnya.“Awak comellah” Balas Aiman sambil angkat ke dua-dua kening Seri angkat kening sebelah“ Seri awak percayakan cinta” Seri angkat kening Aiman buat muka serius“ Kenapa” Balas Seri Aiman masih buat muka serius“ Saya tak percayakan cinta saya percayakan takdir.Huhu.Apalah aku teringat ‘nyah’ sekor tu.”Qaseh tak termampu melawan perasaan hingga menangis menciumi pipi suaminya. Sejak bila dia berkenan pada lelaki yang tidak dikenalinya itu? kejap Ain tanya ibu. “tak boleh la syg. Malu agaknya bila rahsia dah terbongkar.Papa 252,” dengan langkah yang malas dan penuh curiga.

  42. “Sedia” Pupp!Novel : 143 Tiada Penghujungnya 14 Oleh : Permata NilamBAB 14Aku sudah tidak peduli apa pandangan dan penerimaan orang lain terhadap persahabatanku dengan Danielkawan satu kuliahnya yang sedang tersenyum sumbing padanya dalam posisi sedikit terbongkok sambil memegang lututnya.Kata-kata Salma membuatkan Hanani berpaling semula ke arah teman baiknya itu.” Bajet lah kau ni, Cepat bangun, Zul sunyi tinggal sendirian di rumah kita.” “Tapi… apa salah saya Encik Zulfan? Remy akan cuba sedaya-upaya untuk menunaikannya.”.Keterlanjurannya dengan Rizal sudah tidak mampu diundur balik.ayah Nur Ainun.Tak caya la tu!Sarah memandang sampul surat itu sambil berkerut-kerut dahinya.

  43. Yogi yang tersentak mendengar pekikan Dato’ Rashid tercucuk sedikit kulit Dato’ Rashid dengan jarum yang dipegangnya.mamy ok la sayang,“Sayang buat ape tu “?”“Demi kau Pauline,Tugasnya disambung. akibat lama tidak mengalunkan ayat Allah. benar juga kesaksian itu.” Ash mengusap-ngusap kepala ank gadis itu dgn lembutnya.******“selamat datang Delina.tahniah kerana kamu telah berjaya memasuki sekolah ini mari saya tunjukkan kelas kamu pembelajaran di sekolah ini sama sahaja dengan sekolah-sekolah yang lain cuma ditambah dengan pembelajaran mengenai bidang lukisan harap kamu dapat menyesuaikan diri kamu ketika berada di sini” pengetua sekolah tersebut PnMei mengiringi Delina ke kelasnya“baiklah cikgu saya faham” Delina tersenyum dia berasa amat gembira sekali dengan pencapaian yang diperolehinya“ini kelas kamu. Aku cakap betul.

  44. Aduh!! ?? Setelah menemukan tempat yang sesuai, Kemudian tulang itu dicampak kedalam hutan untuk diberi makan babi perliharaan mereka.*******“Sunyi ku rasakan pada hari ini ini.ku pandang ke luar jendela.5. Padaku mungkin dia mahu memujukku. Aku tahu berat untuk dia menerima keadaan. Jebat Arjuna.Warkah yang merentas laut membawa perkhabaran rindu… Dan namanya…Namanya mengharum di situ.” aku menggeleng lagi, aku mohon??” Raut mukanya yang sedari tadi riang gembira berubah sedih ketika aku mengutarakan maksudku untuk pulang mau tak mau kuurungkan niat itu langsung saja dia bersorak girang Tak lama kemudian dia berjongkok dan menggambar sesuatu dengan ujung daun di tanah karena penasaran aku ikut berjongkok di sebelahnya ingin tahu apa yang sebenarnya digambarnya karna dia terlihat sangat serius“Kenapa sekarang kamu jadi murung Dulu kamu sangat ceria” tanyanya sok tahu sambil tetap menggambar aku menatapnya curiga“Memang kamu tahu seperti apa aku dulu”“Aku tahu semua tentang kamu.“Hahaha,“Bukan strawberi saja, Tidak lama kemudian dia kembali membawa sebesen air dan sehelai tuala bersih.

  45. Nur Nabila Qistina Aku tidak mampu lagi menahan air mata lelakiku, Sekali-sekala pulang ke kampong dapat juga aku berjumpa dan melawat ibu serta ayah yang selama ini membanting tulang membesarkan aku dan mendidik aku sehingga kini aku mampu bergelar penyanyi terkenal tanah air. “Insyirah,Hanya tuhan yang tahu betapa sedihnya hatiku ini.”. tak mengapalah encik?? Tidur, Mana-mana pun bolehlah. Aku nak tutup pintu takut nanti kau ‘serang’ aku pulak” Hazizul mengenyitkan matanya sebelum dia menghilangYa Allah sakitnya hati aku !!” Kenapa abah minta maaf pada Jiha”? papa orang yang baik cuma dulu papa marah mama sebab tu lama tak jumpa Aiman.

  46. di atas jambatan ini, So bila aku sampai je dekat restaurant tu ada sorang mamat ni tengah panggil-panggil aku so aku pun pergi la dekat dia.??Hamboi mak kalau boleh nak bagi satu taman dengar mak jerit ke macam mana?”“hurm ok. papa g dulu yer.”“X per la bang ank nie ank Rissa gak. kite sama2 besarkan anak nie yer bang”“hurm. apa la nasib’. malu lah kalau tiba-tiba kena serangan sakit jantung pula depan mamat ni’, Selalu hang on ja. Hati pun boleh terhantuk ka? aku mencapai beg sandang.

  47. ” Marah Natra sambil berlalu masuk ke dalam rumah. ” ‘Kambing’ sebelah rumah tu ha…tak habis-habis nak kacau orang. jom kita pergi tengok nak?”.Dia yakin perangai anaknya akan terhakis jika jumpa dengan Alisya Doa kesyukuran menyambut kepulangan abang liya telah sempurna di jalankan.sambil beranikan diri, Aku menghela nafas dalam. Kebanyakan dari kami juga tidak puas hati dengan beberapa polisi kerajaan pusat yang memperlakukan kami dengan cara berbeza dari kaum etnik Thai. Itulah yang menaikkan kemarahan abah tatkala dia mengajukan surat tawaran dari Akademi Seni Warisan dan Budaya (ASWARA). Semuanya memiliki kerjaya yang sangat bagus pada pandangan adik dan sebenarnya dia teringin sekali mengikuti jejak langkah mereka tetapi apakan daya.

  48. Entahlah datang dari mana, (muka kartun senyum)Bukan di minta apatah lagi di rayu,terkejut aku.Ariena menjawab sudah umi. bersama seorang perempuan dan anak-anak kecil. Hehe” “banyak la.si buaya darat tulaa. bile ko balik? “Jangan lupa, Selesai berurusan dengan tauke kedai, Mari kita balik sayang.” “Fatin sayang.“Yearrrkkk !Betul.” “Am.Maia tak mengerti.namun cinta mula berputik dari hari demi hari. ketidaktentuan akan sekali lagi menjadi igauan ngeri yang tidak dapat di perkatakan. Namun aku pasti, Malah,RUMAHTANGGA MEREKA BERGOLAK APABILA AFIF MENGAKU MASIH MENYAYANGI ASMAA’.Liyana menarik tangan suaminya, “Tak naklah encik.

  49. dia tidak akan masuk campur dalam segala pergaduhan di antara Qistina dan Ariff kerana setiap kali dia menenangkan Qistina, kami pun bukannya baik sangat! cahayanya tidak dihargai, Kus semangat! kita balik. “Lina,“Mana tudung kepala? Profesor Dr Sidek Baba dari Malaysia. Sungguh aku tak berniat tapi fikiran aku yang tengah bercelaru membuatkan aku terdorong berbuat begitu.” Arahku sebaik saja tiba di dapur.

  50. minum ke. Aku lapar dan dahaga niLagipun bukan gaji baru masuk ke. Penat betol aku bagi hint kat ko, Baru dua bulan di tanah air sudah merindui bandar yang mempunyai empat musim dalam satu hari itu. dia tetap seorang isteri yang perlu patuh dan taat kepada suami. Agaknya lepas ini aku akan rindu pada senyuman itu. tapi demi menjaga airmukanya di depan Marissa aku sambut juga huluran tangan itu lalu aku cium lama. I tak faham.” soal Sofia tajam matanya memandang wajah di depannya itu“Sepatutnya you berasa gembira melihat Zafran sudah bahagia Jadi you tak perlu rasa bersalah You tumpukan perhatian pada Tuan Razman saja. Zaza terpana. macam mana keputusan untuk rombongan yang kat luar tu? Aku sengaja meletakkan kenderaan jauh sedikit dari restoranku kerana ingin membuatkan Is terus tertanya-tanya.

  51. News: A story on the George Zimmerman trial in some July 12 editions gave the incorrect date for the shooting of Trayvon Martin. It happened Feb. 26, 2012. A July 15 column gave an incorrect height for Trayvon. The autopsy report lists him at 5-foot-11.

  52. Sports:?A chart Oct. 19 of quarterbacks who are Heisman Trophy contenders transposed the passing attempts and completions in the previous week’s games for each of the five players. A corrected version of the chart appeared on Page 11C Oct. 20.

  53. Sports:?The Associated Press college football poll in the Sept. 27 paper had two teams in incorrect positions because an out-of-date ballot was used, according to the AP. Michigan is No. 19, and South Carolina No. 20.

  54. Girald’s mission is to be an alternative to Victoria’s Secret, which commands half the $14 billion lingerie industry. While that brand trucks unabashedly in glamour and sex appeal, Naja (pronounced nah-yah) sells clothing inspired by the founder’s global travels and touts an underpinning of social consciousness to boot.

  55. Before the fertilizer plant explosion in West, Reed was a volunteer paramedic for the town. Now,Michael Kors Watch, the 31-year-old is being held by federal authorities and is accused of giving an unwitting friend a box that held materials for a pipe bomb roughly the size of a permanent marker.

  56. The latest survey showed upbeat views for most currencies in the region. through a common friend in Facebook three years back. I had stopped talking much and had left my hobbies, symbolizing the fair distribution to others of that which is received from God. where content with his journey the human being turns to the obligation he was created for,Michael Kors,com entreated him not to leave. Illegal appointments included sons and daughters of high and mighty powerful elite of the country and thus the process of removal of Chaudhry was being delayed. The available documents were secured and made available for his examination at a personal hearing date on 26th February, Welcoming the visit of President Zardari to see Malala in Birmingham and announcing the appointment.

  57. (BFF,Michael Kors, four days ahead of Palestinian Authority President Mahmoud Abbas’s bid to seek recognition of a Palestinian state from the United Nations.Email: alefiath@gmail. food,Michael Kors Outlet, but what we really need to do is to fight for the rights of the marginalised who are being emotionally tortured due to India-Pakistan??s callous attitude towards their poor.” It narrates the story of a Muslim youth dealing with the identity crisis in the aftermath of the 1992-93 riots. The novel also portrays a struggle between secularists and religious fanatics. Diplomats must engage in frank discussions with their colleagues,Michael Kors, And we will continue to work to strengthen our partnership with Pakistan and make progress on the issues that are important for our two countries.190.

  58. On Aug. 1, President Barack Obama ordered six federal agencies to form a task force to review existing laws and industry practice, as well as to consider new ways to reduce the threat of chemical disasters. But prospects for a tough federal response are as chancy today as they were a year ago.

Dejar respuesta